New hair due;)

Fast det var ju några veckor sedan jag klippte mig nu men jag kom på att jag inte slängt in någon bild på resultatet !
så jag gör väl det nu då ;)
Den är uppbyggd som så att det är kort under det långa, men längderna finns bara på vänster sidan.
Hålls rätt kort på höger.
Trivs mer och mer faktiskt !
Jag klöpp ju mig själv för Damp Emma inte hade tid att vänta på klipptid, plus att jag har lite tillits problem när det kommer till frisörer.
Vill man få nått gjort och det rätt så får man då fanimig göra det själv ;)
Sen så ska jag shocka er alla med att berätta att jag ska prova P.R.O.V.A att gå på ett pass på Parkbadet idag.
hahaa
jag omges av träningsfreaks dagligen, och min creme fraise burk lockar inte lika mkt längre.
för visst får man väl lite dåligt samvete allt .
så nu har jag gjort slag i saken bara för att kolla om det är något jag kan tänka mig göra :)
om inte annat så kanske man blir lite piggare . min kropp är kroniskt trött alltså. ingen bra balans det där när hjärnan ör överaktiv men kroppen inte orkar ett skit !
jag ser det framför mig .. min hjärna helt speedad och frustrerat försöker tagga på min kropp som tvärvägrar hahaa
Jävla cirkus!
Aja, jag berättar om mitt första gympapass ever sen då.
lite rädd är jag ju
True story - gjorde 2 armhävningar på en förfest för ett tag sen (fråga inte) och kunde för mitt liv inte begripa varför jag knappt kunde klä på mig dagen efter. jag trodde att jag hade slagit mig innan jag kom på att det var träningsvärk .
Pussis

Kommentarer
Postat av: Erica

Sååå otroligt jäkla snygg!

2010-02-10 @ 12:07:02
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: emma

men gumman :) tack ska du ha!



tänker du inte kommentera nått om att jag .. JAG ska träna idag då.. önska mig ett lycka till eller nått ?

Lova att komma och hälsa på mig på akuten iaf kan du väl gö' ?!



;P

2010-02-10 @ 12:20:03
Postat av: Angelica

Så fiiin :) hahahah kommer du ihåg den som du kallar dödspromenaden?? Jag döööör, så långt var det faktiskt inte! men du gick rätt mycket ett tag där va?? HAHAHHAHAHA jag trodde att du skulle svimma den gången!

2010-02-10 @ 12:49:49
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: - entrevista, -lär känna bloggarna!

Jättefint! :)



Vill du bli veckans blogg? Kika in här:

http://entrevista.blogg.se/2010/february/veckans-blogg.html

2010-02-10 @ 13:10:01
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Liiv

Snyggt! :)

2010-02-10 @ 13:34:52
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Fia

Sååå himla snygg i håret :)

Hahaha 2 armhävningar...för söt du :)

Lycka till ikväll...träningsvärk AB imorgon då..hihi men skönt det!

2010-02-10 @ 17:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0