Ljushyad ?

Jag tänkte visa vad jag använder när jag gör mig irodning, produkterna som gör att vardagen känns lite extra lyxig även fast det inte är lyxprodukter ;P
Då har vi alltså min hudlotion, brukar kunna variera men just denna luktar så fräscht !
Vem behöver parfym när man kan lukta som en vandrande gurka liksom ?!
Sen ett nytt tillskott i min "lyx" samling, ett serum för håret (köpt hos frissan) luktar iaf gudomligt gott !
och jag rekommenderar det starkt .
Japp, då kommer vi till det roligaste hahahaa
Min foundation .. jag säger inget mer utan bilderna får tala för dom själva !
Alltså MILK .. allvarligt talat, stört löjligt !
jäkla illa kan det väl ändå inte vara !
Det värsta är ju att jag nästan tycker att den är lite mörk :S
Det är det jag använder just nu iaf, och medan jag gör mig i ordning strålar Stereo Love ur mina högtalare .
PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha... mjölkemma!

2010-02-27 @ 17:55:11
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0