I mitt huvud den 3 feb

Egentligen hade jag velat att det här skulle vara en praktisk blogg, en logg om vad jag gör, har gjort, ska göra .. saker jag köpt, ätit mm.
Men då min vardag är torr som snus så är det för tillfället mer action i mitt huvud än någon annastans så får det handla om det idag .
Det känns som att min värld håller på och rasar runt mig, men då min värld är ungefär lka stabil som ett korthus så är det inte mycket som krävs för att allt ska gå åt helvete .
Nu ska inte ni tro att jag är så dramatisk att jag tror att de faktiskt gjort det, men vissa tillfällen , vissa tidpunkter, vissa gånger så är känslan av kaos väldigt påtaglig.
Jag kommer på mig själv sitta i min fotölj blickstilla, koncentrerandes för att behålla mitt förstånd och inte dras med i tankarna som kan gå åt vilket jäkla håll som helst ibland.
Det är inte så allvarligt som det låter, alla har vi mörka perioder i våra liv.. och skulle man då få ner vad som känns och tänks svart på vitt så skulle nog många börja fundera om allt verkligen stod rätt till.
men just nu.. just just nu så är det fan i mig TUNGT !!!
Jag känner mig handikappad och liten .
Jag känner mig sjuk .
Jag letar febrilt orsaker till mitt beteende .. jag måste ju vara sjuk tänker jag .. vilken sjukdom har jag som får mig att göra och tänka så här.
Anders är död, han tog sitt liv för snart en vecka sedan .
Jag gråter så det brinner i ansiktet på mig .. inte för att jag egentligen kommer känna av att han inte finns längre, för vi sågs inte så mkt på slutet .
Men för hans skull, för att jag tänker att han lär ju ha burit på så mycket sorg... SÅ mycket sorg, så mkt smärta ..
Han var en levande männsika, alltid glad och för jäkla snäll mot oss barn ...
Så det gör ont i mig att veta att han har haft ont .. och jag inte fick en chans att göra något åt det ...
Jag lider med mina syskon, hans barn ..
Vad ska hända med dom tänker jag ... vad ska bli utav dom nu ?!
Jag tänker på Kimmy, min fruktansvärt ansvarslöse lillebror som jag vill spöa in lite vett i !
Han sitter där han sitter, finns inget jag kan göra åt det .. lika bra är det väl också.
Nu slipper man oroa sig över ett samtal om att han retat upp fel människor och antingen ligger på sjukhus eller bårhus .
Jenny .. ja Jenny .. Hon fyller 22 idag hon :)
Jag ska sluta babbla .. mitt inlägg blev en aning morbid, men så är det ibland.
Den bittra sanningen är ju bitter så att säga
Hade hade

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3

2010-02-03 @ 20:57:54
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0