GLAZE + McKaffe ;)

Klockan ringde 07.00 idag. Jag kunde känna hur gärna jag hade velat stanna kvar åtminstone en liten stund till , ett par timmar till .
Men jag visste att Hanna aldrig skulle ha låtit mig strunta i promenaden vi hade planerat, promenaden hon hade flyttat en kund för att kunna ta .
Jag kunde nästan höra henne skälla på mig i mitt halvvakna tillstånd, så jag pallrade mig upp i ren skräck !
Vi var nog ute och gick en timme iaf, så det var skönt.
svängde förbi McDonalds för en mellankaffe också . Viktigt !
Veckan har bara svävat förbi känns det som.
Imorgon är det liksom Fredag igen ?!
Jag har nog gjort minst men ändå ådstakommit mest !
Fortsatt trevlig dag ;)
PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå!! Hur kan ja ha missat?! Du uppdaterar ju ;)

2010-02-11 @ 13:28:41
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0