Festivaaaaal :D

Som jag nämnde nedan så har det varit fest, fest, fest !
Jag hade ju som en tanke att knäppa kort på utstyrslarna de dagar jag var ut men minnet ä dåligt, och sen blev ju ändå min mobil stulen också .
men jag försökte få med lördagens kläder på webcamen .
Det är en röd korsett, en svart kort kjol och svarta strumpbyxor.
undvik att kolla på när magen försöker brotta sig ur korsetten ;)
Sen hittade jag ett annat FÖRFÄRLIGT kort från i fredags. roligt som satan hade jag som kortet visar, men ändå.. va faaaan !!?
Hahahahahahaaa finner INGA ord !
Efter det där kortet som togs på en förfest hemma hos johanna Höglund så begav jag mig på bastufest med Anna, Anton och Jocke ;)
Jaa, det var väl mer eller mindre min helg det ..
PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Sofie

mmmmhmmmmm! :P

2010-02-16 @ 13:04:51
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0