Dag 1 eller dag 66

För så många ggr känns det som att jag sänt en liten tanke från den ena mer mjäkiga delen av min hjärna till den mer "ta tag i och skit i resten" delen men ändå har det blivit någon slags miss i kommunikationen mellan de båda. och här sitter jag nu och försöker ännu en gång .
Men jag väljer ändå att se glaset som halv fullt och tycker att den här gången, precis som med nyårslöften är något "jag kommer hålla, den här gången gäller det ".
mm visst !
Vaknar upp sitter nu här och funderar på om jag kanske ska leta fram något träningsliknande att gå en promenad i
för det tycker jag gott att jag kan göra !
Uppfriskande och ett säkert kort att bli sjuk med, så Toppen !

Så jag ska bara sörpla ur min kaffe kopp, äta upp godiset och klä mig så är jag redo att börja mitt nya mer hälsosamma liv !
Hörs då
HaDe HaDe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0