Vi förförs av det förbjudna och är otrogna mot det trygga

Morgonen började hemskt bra idag, trots att jag vaknade upp på en soffa av barnaskrik... har sovit som en sessa, och vaknade som en kung :D

Det började med att jag vaknade hemma hos Sandra igår efter en kväll ute på stan, ingen bra kväll ute vill jag bara inflika.. KÖER till och från helvetet ! Ett HAV av folk möts man av när man väl är inne och ännu mer kööööö, grrr.

Jag åkte iaf iväg till Sandviken igår och umgicks med sofie och familj :) blir inte mycket mysigare än så inte ! Det blev en massa prat (mest jag då) bloggspanande och vårt vanliga komenterande över bloggarna och dess ägare "usch vad ful, men gud så fin, nä hon har verkligen gått ner sig, hur tänkte hon HÄR då" ni vet det vanliga tugget från 2 som vet vad dom pratar om ! hahaa :D

Klockan blev ganska mycket så vi bestämde att jag skulle sova kvar och glad är jag för det!
Nu sitter vi här jag och Sofie, glor på marathon av något slag på MTV, vi har ätit god mat och druckit x antal koppar kaffe. Och idéen om att kanske åka in till Valbo har dykt upp och finns fortfarande på tapeten, det hela hänger på vad määääärgus säger när han kommer hem.

Vill bara berätta att jag förövrigt lärt William att säga Määäärguuus hahaha :D 

Ha en toppen dag iaf nu :)

Pussis
 





Kommentarer
Postat av: sofie

JAG hade redan lärt han säga määäääärgus Emma (tror du inte jag lär ungen hur man fjäskar för pappsen? :P ) men om du så väldigt gärna vill ta äran för de så gör de för guds skull ;P haha.



Tack för en lr TVÅ underbara dagar hjärtat! LOVE!!

2010-12-27 @ 20:49:03
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Fia

Älskar din rubrik...stämmer på pricken!!! Nästan så jag måste stjäla den av dig och publicera den någon annanstans. Saknar dig vännen, hur får man tag på dig? Inte på ditt gamla nummer iaf :) Puss <3

2010-12-27 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0