Goodbye now

Då åkte mitt helgsällskap. helgen har varit minst sagt lugn och skön! Inga många knop gjorda, precis som jag vill ha det! ;) Film och matlagning har fått vara refrängen som jag nu går och nynnar på.... 'maahaat och fiiilm shobidooa*
Jaha, what's new.. inget! Praktiken drar igång igen i morgon, jag är redo. Jag ska även passa på att slänga iväg en bjudning nu som jag kom på nu tidigare idag. Jag gick förbi auktionshallen som tydligen har öppet varje söndag, proppat med folk, såg skit skoj ut för oss som har en gammal tant inbyggd i själen. Så tjejer va tror ni!? :) Kan vi inte ta nästa söndag här i Sätra, en dag i äkta pensionärsanda.. Auktionsträff som avslutas med kaffe och kaka hemma hos "mig" men tjatter och skratt.
Jag kan inte säga att det är fina saker, har inte varit in själv, MEN är det några som jag vet har Ögat med sig så är det mina tjejer :)
Hör av er iaf om det verkar vara en rolig idé!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: javisst är de sköna ! :D

2010-08-29 @ 17:09:15
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0