Det var väl själva Faaan !

Det var någon gång någon sa till min vän efter att ha läst min blogg att "den där emma, hon är lite bitter hon va?"
?
Va?
Jag ... Bitter ? 
neeeeej nej nej, Nej ! 
Hur kan han ha missat den goda ton som jag försökt hålla genom alla inlägg, min uppenbarliga och omättliga livgnista och min obeklandriga optimism och säga att Jag.. Emma Birgitta Sundgren på något som helst jävla plan skulle vara bitter ???? 
Nä det är oförståeligt och oförlåterligt ! 
Moving on... 
Jag kom precis hem, efter att ha varit och gömt mig i Sätra några nätter vart jag idag tvungen att släpa mitt trötta mellan rum där det en gång i tiden funnits en sjärt, hem för att mata katten ... 
Vill ju inte till råga på allt bli anmäld hon djurskyddet också !
Siiter här och tittar runt lite .. lallar lite med fötterna på pedalen under bordet ... 
Men va faan .. ?! 
En dammråtta ?! 
Större än Tiger !!!! 
Få se, när går nästa buss till Gävle nu då .. 
Bitter ja.. där fick han så han teg !

;P

Nä nu skulle det smaka med en kopp kaffe ...
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0