Vaknar ur en mardröm


Jag vaknade i ett hast idag .
Jag drömde en mardröm och vaknade precis när jag tog mig ur min bil som var på väg ner för ett stup,  med mitt barn fortfarande kvar i.

Vilken hemsk sak att drömma ! 

Men ännu en morgon, ännu en fin morgon. 
Det gör mig absolut ingenting att vakna tidigt på mornarna  om et ska fortsätta sä här .
Man får mer energi, mer livskraft, mer vilja att göra något. 
Ta tag i saker man skjutit upp, dona här hemma :) 

Min katt njuter han med 



Solen skiner och jag är glad :D

om ca 50 minuter kommer sofie och plockar upp mig för då ska vi in till valbo och fika med våran goda vän Fia, och Fia har tydligen lite nyheter till oss :D iiih undra undra 

Jag skriver säkert senare.
Hare bra tills dess .

PUSSIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0