Vaken ... igen



Vilken natt !!
Jag hatar att inte kunna somna eller inte få en hel natts sömn.
Men endock får jag skylla mig själv eftersom jag vet varför det blir så där.
Och jag röstar för nätter Med sömn :)

Nu sitter jag här iaf med ännu en blondering åt mina gula rötter .. fast egentligen är dom inte gula så mycket som dom är röda :D 

Sen när det är ursköljt far jag in till Gävle för att hämta upp mitt pass som jag behöver för att kunna skicka in papper om att få komma in till USA :) 

Tänk att jag åker på tis.. helt sannslöst. 
Än så länge känns det inget speciellt, bara lite pirrigt. men inte så att jag se framemot det så jag spricker, och lika bra är väl det så jag får sova lite mer innan jag åker. 
På måndag däremot kommer det nog kännas lite mer tror jag.. iiiih :)

Sen efter Gävle åker jag ut till firman för lite utskrivning av papper till styrelsen, som jag är liiite sen med :/ 
Någon som vill åka med till Gävle ? Marie, Sofie :)

Ikväll bjuds det på, tjejfest, vin, och dildosar :) 
Jag ska på mitt första dildoparty, kan ju bli hemskt intressant :D

Nä nu ska jag skölja ur .

Hare bäst ! 

PUSSIS



Kommentarer
Postat av: Angelica

hej gums.. ses på måndag då?! innan du far västerut! puss puss

2009-05-16 @ 21:33:29
Postat av: Fotografen

Tjena tjena

Hur var de nu sover björnarna på vintern, eller hur var de nu ;))



Big bear Bodari from the forests of Hofors

2009-07-01 @ 17:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0