Ett dumt drag


Jag klev upp för ungefär 1,5 imme sedan, och jag kan sätta allt på att jag är den enda dumfan som faktiskt gjorde d åxå :)
Så blir det när man är pensionär på sin fritid :D

Det kan ha att göra med mitt sms också, blir alltid så orolig i kroppen när jag har någon som helst kontakt på den fronten och får svårt att sova.

Så ja, det var ett dumt drag... för min sömn så var det ett dumt drag !

Men nu är jag vaken iaf, solen skiner på där ute, jag har öpppnat ballkongen och det strömmar in frisk luft.
Jag hör några barn skrika där ute,så jag hade väl fel, det är jag pensionärerna och Barnen som är vakna nu :D 

Ikväll vet jag inte vad som händer, Fia hörde av sig igår och frågade om jag ville följa med och kolla på Chrisses fotbollsmatch ikväll vid 8 i Gävle så jag och jag citerara " får se lite boys" 
okej .. hahaha :) 

Drömde om mitt ögongodis i natt, det där godiset som jag glott på sedan förra året nu .. ögongodiset som i år har flickvän !

Men så skickade Ingrid och frågde om jag skulle med ut ikväll också, sååå jaaa what to do ?!
isf blir det ju utgång i Gävle .

Nu åker jag och lunchar med mig bror i Gävle 

pussis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0