En bra avslutning på en en bra dag


I lördags så var det som sagt den skönaste dagen någonsin, och kvällen var inge sämre den heller .
Jag och marie placerade oss på hennes altan, som förövrigt har blivit väldigt mysig mend blommor och levande ljus:)

Vi satt i flera timmar och bara pratade och lyssnade på "minnes musik" hon drack öl i plural och jag drack öl i halv singularis :D hahaa

Efter prat och mys så begav vi oss till Mulligans som inplanerat fastän jag vek av efter 10 minuter där.
jag åkte hem till min syster som sov hos mig ist :)

Vi tittade på nått avsnit av Sex and the city :D (hon har hittat min box) sen tvärsov jag !
Och sov och sov och sov ännu mer, tills klockan blev 13.11 .
Då gav jag upp, klev upp och tog min syster ut på lunch :)

Söndagen, bjöd på fika och mys hemma hos Sofie, som vanligt en söndag :)
Hanna var där hon med med Elliot :D 

Lite kort från I lördags.

  

 


Hare bra :) 

PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Liggsår

Va! Sova till 13:11? Herregud kvinna! Har du inge ansvar?

2009-05-07 @ 18:07:12
Postat av: Emma, jag själv

Liggsår :)



Ja kan du förstå min totala brist av ansvarskänsla !!

Jag skämdes, det gjorde jag verkligen..



:D

2009-05-08 @ 09:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0