Ännu en ledig dag


Och den har väl varit så där lagom produktiv :)

Jag var och fixade praktiska saker på stan, sen gick jag och köpte mig en fotölj på Ånya, och SOM jag letat efter en fotölj ! 
nu har jag en :D

sen mötte jag upp Anna, Annas syster och Ulle på Lasses för en fika.
Och det blev en rejäl fika också. 
Sen efter 2,5 timmes prat om partnerskap, hetero som homo / "komma ur garderoben" / spå sig / döda människor och festutstyrsel så begav jag mig hemåt för att möta upp min ny inköpta fotölj :) 



Försök att inte titta på den halv färdiga väggen bakom :D

Sen nu på kvällen så har jag och Jenny myst på oss lite, en solnng, mc donalds och en varm och lång dusch senare sitter jag här och funderar på sängen :)



Imorgon är ju en ny dag, en dag som jag inte vet bringar.

Hare bra nu :) 

PUSSIS






Kommentarer
Postat av: Liggsår

Soffan ser skön ut...

2009-05-07 @ 18:09:11
Postat av: Jag själv :)

Liggsår.. Den Är skön :D

2009-05-07 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0