3 på en dag :)


Nu händer det mycket :)

Kom precis hem, efter en vända p Slick City.
Lagom med folk, förvånad att det var nå folk ute överhuvudtaget egentligen när det var sista april igår och allt .

Vi gick dit ett gäng efter en mycket, mycket trevlig grillning i boulongen (stavning) har ont i både käk och magmuskler för jag skrattade så mycket :D

Tack för det tjejer och killar :)

För första gången på jag vet inte hur länge så var inte jag den som tjatade på att dansa utan det dög då allt att bara sitta med min cola, bita i sugröret och titta på folket.. det var faktiskt skit kul det :D hahaa

En annan rolig sak som jag kommer leva av ett litet tag framöver var att bartendern bjöd mig på colan :) 
en skit fjantig grej att bli över extas för, men jag tyckte det var så guuulligt :D

Vad är det med killar och barer egentligen, varför blir killar som står Bakom baren så himla fina att titta på, och killar framför baren inte alls lika mycket :P 
Bara en fundering :) 

Nä nu ska jag hoppa ur kläderna och i sängen .

Godnatt ni ! 

PUSSIS   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0