Hipp Hipp Hurra det har Varit min födelseda´


Jaa ni mina kära läsare
Nu är jag 23 och räknar ..

Känns bittert det där med ålder
Och vad som känns ännu bittrare är att det överhuvudtaget känns bittert att fylla år

nej nej nej

inte än för guds skull .. jag är för ung för att hamna i åldersnojjeträsket 
Way waaay to young !

Men

Likförbannat så är jag där och trampar

Min födelsedag dårå
Det var en mysig dag lär jag säga, alldeles lagom

Började med att jag kom till jobbet och möttes av en bukett vita tulpaner
(mmm vita tulpaner)
Och lite choklad .. =)



Det här vackra arrangemanget fick jag av Tobbe och Lena :)


Sen efter jobb och lite rinnig marrängswiss så stryrde jag bilen mot marangoni
där jag hade mitt födelsedagskalas då jag för tillfället var hemlös :D

Världens bästa ide måste jag säga, så bra att hon som jobbade på marangoni beslöt sig för att ha sitt kalas där nästa gång ..
underbar
människa (tänk styrelsemöte i filmen yrrol)


Anna Modén
Marie Ek
Sofie Eklund
Therese Greis
Angelica Björkström
och Martin
kom på min tillställning
 underbara människor !

Fick jätte fina buketter.. lantliga ena
söta nötter


            


Så där satt vi 
och Martin
och mumsade på en jätte god smörgåstårta och sippade te/dricka/kaffe för hela slanten

Riktigt trevligt
Tack för det tjejjer
och Martin

Efter det styrde vi skrothögen mot Sveavägen där Martin hade skickat blommor till mig 
jag blev så till mig så jag fick kämpa emot kisset 

Hem till honom, upp med blommor ner i vatten, in med smörgåstårtan, prata i telefonen, Ner i badet och sen ...
 slappna av, varva ner, harmoni harmoni harmoni och bara såsa i vattnet
tillsammans med min fina

Sen i vanlig ordning somnade jag i soffan framför tv.n till en film som vi så omsorgsfullt valt ut innan 

Men en skön födelsedag hade jag ändå

tack ska NI ha :)

Pussis
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0