Bortgjord på statoil


Igår var dagen D

jag skulle köra släp

och inte vilket släp som helst, jag behövde deras största släp

och det fick jag

Anna backade emot släpet medan jag stod utanför och gestakulerade precis som att jag visste exakt vad fan jag höll på med

o ja

"anna, lite till , lite till ....
"stanna Anna"
"Anna stanna"
"STOPP"

Anna backade in i släpet.

Ut ur bilen glad i hågen och skulle koppla ¨på släpet

jahaapp

hur gör man

Vi drog och vi slet och vi skrek och vi skrattade
men den rörde sig inte ur fläcken

bromsen på släpet låg i

okej, nya tag ..
på med släpet och koppla i strömmen

så där ja

skit nöjda över att ha klarat det så galant ändå
åker iväg, och det går lite tungt, men bra
 
folk utanför statoil tittade på oss och jag kände riktigt hur dom beundrade oss
unga flickor, som klarar sig själv
känns bra

Efter ett par 50 meter känns det tungt .. riktigt tungt

Då ser jag hur han som hyrde ut släpet till oss på statoil kommer springandes bakom släp och bil, viftandes med armarna.

Han förklarade då att bromsen är i 
att hjulen på släpet inte rörde sig
 att vi bara drog den .. efter bilen


så där ja


mer från mig senare

Pussis

Kommentarer
Postat av: sofie, ja jag sofie, mattis sofie ;)

HAHAHAHAHA... emma!!!! jag sitter här o rodnar alldeles själv nu!! sååå kul....

2009-03-18 @ 11:33:27
URL: http://sofieochklara.blogg.se/
Postat av: Erica

Hahaha ni är mina idoler.. :)

2009-03-18 @ 15:11:36
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha åhhh emma du är min stjärna hihihi :D

2009-03-18 @ 17:15:33
Postat av: Snel Hest

hehe hehe det är jag hesten, du vet mattis hest :D smajl tihi asså vikken grej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0