Godis och film ... och godis :)

Igår fick jag mitt efterlängtade smågodis !
Jag måste vara smågodisets okrönta drottning !

Vi var och handlade igår innan vi begav oss "hem" (sams) :P
då lyckades jag smussla ner en påse med godis fylld till brädden .. mmm :)

Så efter mat, efter fika med hans farfar som dimpde förbi med en micro och lite skafferi mat åt "den lille" alltså Martin
haha
 fick jag hoppa ur jeans och ner i soffan med min påse godis och bara glo .. aahh



Är det inte skönt ändå att bara slappa ?!

Tänkte att jag skulle visa en bild som jag knäppte igår på det omtalade trädet på Martins vägg .



Det blev faktiskt riktigt snyggt måste jag säga !
Inte alls min stil, men för det kan man ju uppskatta andra saker .
Duktig hon Martina :)

Nu måste jag tyvärr fortsätta men jag återkommer sen
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0