Jag ser ljuset


Det har faktiskt börjat hända mycket och jag ser nu för första gången den verkliga förvandligen och även en ljusstrimma i slutet på en väldigt låååång lååång tunnel.

Mitt kök har äntligen börjat inta sin riktiga form och jag bara myyser !




Åh du härliga, ljuvliga råspont, jag ska älska dig tills jag dör !



Sen har jag filioxat med en annan liten grej också, insirerat av Annette som har bloggen Lantlif.blogspot .
Underbar blogg !

Jag har nämligen tillverkat mitt alldeles egna bakbord !
Jag har letat med tamefan ljus och lykta och inte hittat något som faller  mig i smaken .. de flesta är för ny
(skadad som man är)

så varför inte rita ett eget och sätta igång och såga för glatta livet :)
än så länge är det obehandlat så det är inte riktigt klart än men jag slänger upp en bild än då så ni får se vad hemskt kretiv man kan vara ibland när lust finns och orken håller i sig .



Cool bild va ;P
hitta en sida på internet där man kan omvandla helt vanliga kort så att de ser ut att vara minst 100 år gamla:)

Nä om jag ska försöka vara lite produktiv även här på mitt Riktiga arbete då !

Hare bra mina 5 ;)

pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0