Bil J***l


Har ju fått ett erbjudande på en ny bil av en arbetskollega
en jätte fin och fräsch bil till ett bra pris
inge rost
inga skador
inte vinterkörd
bara "kärringkörd"
Perfekt, jag tar den :)

Ett litet problem bara ! 
Den startar inte

Nähäää ?!!!!

In på en verkstad, 1 vecka och 6000 kr senare var den klar.. jiiippiiii :)

Trodde vi ja !

När dom körde ett varv med den för att kolla så att allt fungerade körde dom av ett rör som sitter på undersidan av bilen
Ni Driver med mig ?!!

Så här sitter jag nu, billös och bostadslös
Det tar tid men fanimig när det blir klart.. längtar Såå

Känns som att flytta själv på nytt nästan :P
Ska över till lägenheten och rensa upp till Tony kommer antingen i morgon eller på fredag ocg börjar riva ur det gamla köket
Sen ska vi väl åka någon dag och köpa det nya köket på Ikea åxå .. iih :)

Ikväll ska jag över till marie en sväng iaf, måste måla klart bordet som jag köpte för cirkus 2 veckor sedan ocg bara hunnit måla ett lager på ..
eller hrm..
Marie, har hunnit måla ett lager Vit färg !

En halv vecka har gått och inte har det blivit av mycket inte ....
Martin kom hem i måndags, sjuk !
Så jag har väl varit över dit och sagt hej .

I helgen är det alla hjärtans dag åxå, och det ser ut som att de kan bli nå festaktigt på kvällningen .
har inte tänkt på det så mycket då jag antar att herrn inte är så mkt för sådant där mumbo djumbo hehe

Så jag får förlita jag mig på mina sämre hälfter ;)

Nån bild fåre bli





adjö och Far Väl !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha! Fy fan vilken otur du har Emma!

2009-02-11 @ 17:17:11
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0