Gör ett nytt försök


Har på något konstigt vis saknat min glesa blogg och bestämt mig för att göra ett nytt försök i att driva den :)
Det har hänt så mycket på senaste tiden och jag vill ha med allt, allt, allt !!

Meen jag lär hejda mig och göra en prioriteringslista och skriva om det i sin tur :)

1. Mamma har fått barn.. för 8.de gången .. japp ni läser rätt. det är ej felskrivet ! utan ÅTTA!
Det blev en Neo och han är gudasöt ! fast det tycker man väl alltid om sina egna ;)



Men visst ser det väl mer ut som en Emil endå ?!
Jag kämpade in i det sista, men gick bet .. hahaa

2 . SOFIE HAR FÅTT BEBBEN !!!!! 
Jag är såklart upp över öronen förälskad i den lilla varelsen som fått namnet Willian :D
Han är förjävla vacker så det gör ont i hjärtat ibland ! 



 

Bjuder på de här förkästliga korten bara för att han är så jäkla snygg :P

3.
 Angelica och Erica har också fått bebisar :) 
Angelica fick sitt andra , en liten Thyra och Erica med sin Nelly :) 
Det behövdes lite mer flickor i världen känns det som.
Tycker alla fått pojkar nu ..

Ja sen en liten notis, är egentligen inget att nämna än .. meeen ...
Jag träffar ju en pojk nu förtiden också :D
Det har bara gått ett par veckor än så länge, men vet ju aldrig ;)
 

Nu skriver jag inget mer .
Kommer nog ett till spännande inlägg i morgon hahaa :P

Hade Hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0