sista april


firar jag hemma med mig själv, och det är så skönt ! 
Har tackat nej till fest, och jag har tackat nej till middag med 4 vänner.. som råkar summera sig till 2 par :)

Så nej, hade det varit jag +1 så kanske ,

Nu sitter jag här, har tänt lite ljus, duschat och hoppat i myskläder .. mys :) 
Har smällt i mig en pizza också, en Verona pizza !

Sista april har man firat förr och kommer säkert göra det fler ggr, men då ska de helst vara med ett sällskap med mysiga människor som bara samlas hemma hos någon, grillar lite och smäller av några rakter. 

Jag hör hur dom börjar gå igång där ute nu, snart kommer nog katten som en ilning hem också haha :) stackarn ! 

Så här ser det ut hemma hos mig ikväll iaf :) 




Myyyys :D

Klockan är nu 22.19 och jag funderar redan på sängen 
mhm .. jo det blir nog sängen ! 

God natt och sov gott allihopa, hoppas att ni haft ett mysigt sista april ! 

PUSSIS 

Kommentarer
Postat av: Pensionär Erica

Emma vännen.. Du är inte ensam.. hlv tio låg jag i sängen typ..då va så ska de låta reprisen slut.. Då stoppa jag i mina hörselpluppar och va irriterad på alla som hade fest och dessa jäkla rakter hahaha

2009-05-01 @ 09:12:49
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Liggsår

Men en Veronapizza och lite candles är du inte ensam;)

2009-05-01 @ 10:33:45
Postat av: Emma

Men hej liggsår ! :)



är du tillbaka nu hahaa

nej nej, tok.. jag har ju katten på det också !

:D

hahahaa

2009-05-02 @ 02:57:23
Postat av: Liggsår

Katter leker bara med möss!!;)

2009-05-07 @ 18:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0