Raderad


Helgen
Den har måste jag erkänna mestadels bestått av väldigt mkt utgång.

Men det gör inget, för jag dricker ju inte :)
Man tror ju att folk lär sig det Någon gång?! :)

Folk tror jag är full ändå varje gång jag går ut, behöver inte alkohol för att släppa loss på det gamla dansgolvet inte :P

Vidare..

Hela min värld är förövrigt helt upp och ner, inget är som det ska längre !

Har jag missat något, är Kina uppåt och jag neråt, har månen vänt ut och in på sig själv ?
Är det motsattsmånaden .. vad händer ?

Köket är där sovrummet en gång var och sovrummet där köket var.
Jag var i ett förhålande men är numera singel,
Jag säger Nej och det betyer tydligen "Ja"

Någonting har hänt/händer
och jag gillar det inte !!!

Fredagen.
Jo visste jag den har jag ju redan skrivit om.
En mycket trevlig dock misslyckad filmkväll, Jah!

Lördagen då.
Är det inte lite läskigt att jag inte ens minns vad jag gjorde på lördagen fram till 8 snåret.
det brukar ju vara Tvärtom, att man inte minns vad man gjorde efter 8 :D

Ahaa,
 där har vi det igen !!

vänta nu..

Jag minns en tripp till systembolaget, eller ?
Jisses
Jag blandar ihop dagar och händelser vet inte vad som passar vart.
vilket pussel det här blev.

Någon dag satt jag iaf och tittade på Sex and the City en hel dag ... SÖNDAGEN! :)
en hel dag mina kära läsare
Jag är så inne i det där programmet att jag inte längre behöver träffa min riktiga vänner, jag behöver ju definitivt inte lämna lägenheten iaf !
Inte nu när jag lever ett sådant rikligt och spännande liv på Manhattan som jag gör inte. . no no.

Minns att jag blev alldeles svettig och nervös när TG ringde och frågade om jag ville vara med och grilla på kvällen och eventuellt gå ut senare.

Vadå, träffa Riktiga människor ?!

Jag var inte med på grillningen, men jag var med på partajet iaf.
Och vilken kväll det var. Dansade i ett rum som var proppat till bristningsgränsen med folk, vi dansade och dansade till Saxofon "Nisse" och någon DJ som var där och spelade himelsk musik.
Svetten rann överallt och det kändes nästan som att man utomlands och dansade på någon krog där.
När man inte bryr sig att man är genomblöt och att det är alldeles för varmt och för mkt folk..
Härligt :)

PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0