Olyckor kommer alltid i 3, eller ?


Planeterna måste ligga i ofukus eller något.
Kan inte minnas när jag haft så mycket otur senast.

Vi kan ju radda upp dom så får vi se hur det ser ut, svart på vitt .

1: Det tar slut mellan mig och min kille, jag är helt förtvivlad, men finner sätt att sysselsätta mig .. med Sex and the city boxen !
Så av det vet ni hur beroende jag är av min tv.n just nu .

Okej, vidare

2: TV:N är pajj !!!!
Det kommer ljud, men ingen bild. varför ... varför ?? varför kunde det inte vara tvärtom ?

3: Kommer hem igår kväll bara för att finna små fina vita tassavtryck över hela lägenhete, över mina kläder, över mina skor, i sängen och nämn det !!

Då har katten vällt en burk med vit takfärg, gått igenom den och sedan vidare ut på äventyr i lägenheten ...
Jag fann inga ord vid det laget.

3: Snickaren skiner fortfarande med sin frånvaro, min hall är fortfarande i slutfasen och bara hånar mig varje gång jag kommer hem .
Med sina spacklade vägar och borttagna lister .. halvmålat golv..  suck !

4: Idag på lunchen.
Jag hade längtat efter den jätte goda tonfiskröran hela helgen, jag lever för den där tonfiskröran .
Tar mig en tallrik, går och sätter mig med mitt glas soljuice och ska precis till att hugga in då jag välter hela glaset soljuice över tallriken med min jätte goda tonfiskröra ...

NEJ mina vänner .. olyckor kommer INTE ensamma, dom kommer INTE i 3, dom kommer i fyrtal  !

Vad är det som händer, jag blir nästan rädd när jag tänker på vad som komma skall .. ihh...


BTW - bästa låten någonsin 
MGMT - Kids
Lyssna på den !! :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0