Kaffe, Stress och Ägglossning

 Dålig kombination, slutar bara med illamående och en svullen mage.

Nu är det söndag igen och dags för mig att summera helgen .. summera/minnas
vilket som .

I fredags som alla andra dagar nu i 2 veckor har jag haft en date
en date med med mina vänner, Carrie, Samantha och Miranda.
Tillsammans lever vi et rikt och lyckligt liv på Manhattan.

Det har slagit mig att jag inte alls gillar Carrie
Inte ett jäkla dugg kan jag berätta!!!

Hon är Självisk, hon har kontrollbehov och hon är bortskämd .

jag gillade henne, avundades henne och hejjade på henne genom hela den här Big affären, men sen hände något
Aidan hände
Han kan ju vara det bästa som har hänt den där serien

Jag älskar han, jag vill ha han .. jag måste helt enkelt ha han !
Men som hon bettedde sig mot han.. Shame on her !!!

Sen runt 2 slaget får jag ett sms, ett sånt där sms som egentligen ingen vill ha, men som bara jag i hela världen får
ett sms där en "förredetta" sitter och pratar med ens snickare som erkännt att han vill ligga med dig.

har ni fått ett Sånt sms någon gång
hahahaa jisses

Sen vare godnatt

Lördag
Upp, in till valbo, presenthandlade och sen in till hofors för lite kalasande :)

Erica Jönsson fyllde 22 år igår ! :D
Grattis till henne !

Och jävlar i mig vad hon hade bakat, 3973247 olika sorters kakor och 384649 olika soters tårtor .
Vi lämnade bilen i hofors och rullade hem på eget bevåg ist.

kalas klädd :)




Sen hem, för lite fixande och donande.
liet mer sex and the city
sen vid 12 snåret fick jag ett samtal om att komma hem till Anna och Patrik, så det gjorde jag .
Satt där, pratade, skrattade, pratade, skrattade och sen var jag tillräckligt trött för att åka hem och sova
efter 2 avsnitt till av Sex and the city så klart :S

Ikväll så bjuds det på fika på mingel och bar.
Jag och en gammal vän från Sätra ska träffas och uppdatera varandra om livet hade vi tänkt :)

det har säkert gått 8 år sedan vi sågs sist, och det har hänt mkt på 8 år.
Han har t.ex hunnit öppna restaurang under tiden !! :O

inte illa pinkat !

Så en Date med Migel och Bar, sen en date Med flickorna från Manhattan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0