Jag har kommit på det nu


Igår .. nä i förrgår av en slump började jag titta på Sex an the city när ett gammalt avsnitt gick på trean, och fann att jag tyckte det var hemskt rogivande, skrattade lite grann och glömde bort allt tråkigt i ungefär 25 minuter (5 min i avdrag av reklam)

Jag har sett alla avsnitt av sex and the city förr, och många ggr Om också, men aldrig på det här viset.
Helt plötsligt fick allt en mening och jag förstod preeeecis vad dom sa... det kan ju bara betyda EN sak.

Jag är äldre och jag är singel... brrr !

Om jag nåste välja karaktär åt mig och mina vänner så, jaaa...

Jag är inte lika lätt och ohämmad som Samantha.
Jag är inte lika bitter och cynsik som Miranda.
Jag är verkligen inte lika pryd och tråkig som Charlotte
Det jag Är däremot är lika neurotisk och fundersam som Carrie.

Mina vänner då :)

Vi har det svart på vitt Marie, du Är Samantha ! ;P
TG du får vara Miranda :)
Och Sofie, då du är den enda med heeemskt stadigt just nu .. barn, hus, hund, snart kombi så får du vara Charlotte !

grattis




Åkte snabbt som ögat iväg sandviken runt för att köpa boxen med alla avsnitten.
In på Ica Maxi vände upp och ner på alla boxar som någonsin gjorts.
Men inget Sex and the city... Näähepp!!

vidare

In på hemma kväll där jag satte TRE st som jobbade där i arbete, då dom var sååå säker på att dom hade sett den sista boxen för bara ett tag sen, och registrena sa att det skulle finnas en kvar.. men Vart ??

Där sprang dom och där stod jag, som en förväntansfull 5 åring tittade jag på dom medan dom letade ihjäl sig.. bara för mig
Sen kom beskedet ..

-Tyvärr Vi Hittar den tametusan inte !
-Nä okej .. men tack iaf då, Jätte snälla som letade !
 
Jag går ifrån hemma kväll, sätter mig i bilen och suckar över att jag blir tvungen att med mina tvångstankar åka ända in till Valbo för att kolla efter den där..
Hinner inte mer än åka 10 meter då han från hemma kväll står på trottoaren och vinkar hej villt att jag ska stanna ..

Kan det vara.... är det så att ....?!
-Vi har hittat den, den stod rakt framför näsan på oss :)

Jaaaaa !!! 
Oh Happy day :)

Mycket belåten åkte jag hem och hann kolla på 6 avsnitt innan det var dags att dra sig ut på en svängom i bilen.. men inte min bil, utan Sofies bil :)

Sofie pluppen fick sitt körkort igår .. och ingen är väl lyckligare än jag hahaa :)
Äntligen kan JAG få sitta bredvid !
Det är frihet när den är som bäst !

så vi åkte en sväng, och sen fick det vara bra. kollade på ett avsnitt till innan jag gick och la mig och drömde helt Bisarra saker.

men det tar vi en annan gång :) 

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0