Vad roligt det kan bli när det inte blir som man tänkt sig




I fredags så kom min mor och min moster på besök.
min moster.. knäpp som hon är höll gång på gång på gång att kissa ner sig totalt då hon tyckte att ALLT var hysteriskt roligt !

Såg lite skoj ut när en vuxen kvinna står och kniper för allt vad hon är värd på ica maxi medan hon gör tappra fösök att ta sig till bilen hahahaa

Sen på natten så fick jag besök av en annan uv !
Ganska mysigt ändå att dela på soffan, fick mer eller mindre ligga på varandra.. ;)

Sen så blev det lördag och en höstpromenad senare satt jag och martin och tog en frukost... Frunch tog vi, på marangoni, så jäkla goda mackor där så det är inte klokt åt det ! 

Efter det bar det av till gävle där v i sa hej då till mor och moster, viadare till Ica för mat och sen hem för att glänsa med min makarongratäng :)
Den uppskattades !

Såg även en film på kvällen... inte så mkt för mig eftersom jag tydligen hade legat och blundat genom halva, och det var en sådan där "4 skilda männsikor med 4 skilda liv som på något sätt genom tragedi, sorg och glädje knyts samman i slutet" film
-The air i breath- heter den.

Söndagen då ?! hm...
Tvätt tid kl 2, men innan och medan gick vi och solade solarium, men det var tydligen lite hysh pysh om det .. Killar hahaa
Sen blev vi bjudna över till Marie och Henrik (som förövrigt bo ihop nu) :P
sötnötar !! och OM dom fått nå fint då
hem och göra om hos mig då eller ?! ;)

Det blev kaffe, fika bröd, en massa inredningssnack (suckar från killhörnan) och mys med ljus :)
tack för det, mkt trevligt!


I morse kom jag förövrigt till jobbet 07.10 idag ... mmm :) den ni
skjutasde Martin till bussen till kl. 06.45 så idag var man uppe före tuppen må ni tro !


aja, back to work

Puss på er

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0