Brustna hjärtans höst

Det är här jag hävdar mig !

förbannad över den förbannade orättvisan... å mer förbannade blir jag över att jag BLIR förbannad i första taget för jag vet... jag veeeeeeeeeet att det är så banalt små promlem i gemförelse. men likförbannat så är jag förbannad !

denna jäkla falska överlevnadsteknik som man lärt sig är väl bara så skrattretande så det är fanimig svårt att se rakt in i spegeln snart !

va det någon som sa självrespekt ?

okeeej

men nu när vädret börjat vända till mörkare tider ser det ut att ha börjat ljusna i min vardag igen :)

Jag är glad, jag är lugn... jag kanske t.o.m är lycklig !
Än vågar jag inte känna efter utan flyter bara med och låter andra dra mig än så länge, men det verkar som att det är okej att det är så ett tag framöver då jag förklarat min rädsla för div. inledningar.

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom...
Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat
Graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle
bli ditt på nåt vis ja det fryser nu sakta till is "



Idag verkar det kunna bli lite tjejkväll hemma hos mig, i mitt eviga inredningsprojekt :P

Nu har jag kommit på att jag ska BYTA golv ist för att MÅLA det, efter många ångestattacker så känns det som ett ganska bra beslut !


Vardagsrummet:





Resten av lägenheten:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir nog bra det emma :)

2008-09-03 @ 16:01:07
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0