Kontor.. renovering av kontor.. ev. byte av kontor :)

Vet inte om jag skrivit d förr men isf gör ja d igen .. jag kanske ska få mitt egna kontor :)
inte för att ja inte trivs där jag sitter, men bara frasen .. "eget kontor" klingar ju så bra , gör det inte ?!

Sååå, igår sydde jag jävlar i min själ så jag sydde, sydde som om det inte fanns en morgon dag hahaa närå, men jag blev ganska nöjd måste jag säga.. från en hissgardin till ett draperi till köket och 2 par prydnadskuddar till sovrummet .

Sen var det dags för "Den där Dagen" igår åxå, kramper som räckte för 3 livstider. Börjar bli måttligt trött på det här nu !!
Så det var ju bara att bädda för en natt i duschen d, så vid tre.ish vakna jag till liv ur min dimma och stappla mig till sängen där jag dog tills min katt vänligt väckte mig genom att yla nått i mitt öra 06.57.. 07.05 kom min skjuts ! 



ja ska ge mitt allt i det här, ja ge mig hän och bli mer tolerant. blunda för mer och fokusera blicken på det som verkligen betyder något.. 
jag ska inte heller planera och drömma iväg  som jag brukar kunna göra jag ska leva i nuet och vara glad över det som är då och just nu.

det andra kommer sen det med tids nog.

jag vill bara känna det där igen .. eller igen.. överhuvudtaget ! 
se med rosa skimrande ögon , jag vill bli helt uppslukad... dazzle me !


tjing

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å, vad roligt emma! :) Och för det andra också, för tro inte att jag inte har förstått ;) Och en sak till.. Nu är det DU som går och gör något åt din värk annars blir jag arg på dig!

2008-09-10 @ 10:42:27
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0