ännu ett moment avbockat ;)

känner mig stolt..  inge havs slaffs.. utan riktigt gjort :)

jag har sytt igen nu hahaha å t.o.m tagit mig tid att göra det ordentligt och inte så där så att när man är klar ser att jag missat att sy på några ställen så det blir öppna hål.. som får ligga längst in eller underst vad det nu kan vara haha

igår kom erica in tills sandviken !!! jag blev så glad =) längesen nu vännen !

vi fika på mix, varmchoklad och INGEN kaka.. den ni !
sen åkte vi till ica maxi å köpte åt oss lite mat, sen snackad vi bara om vvääärdsliga ting :P

bara så du vet så unnar jag dig det här å är väldigt glad för din skull Erica !!
 
Sofie... :) :) :) :) :) :) :)

Marie..... jaadu.... jag lyssnar, jag skäller, jag kommer med kritik, men jag finns även här och hjälper dig.. always ! det vet du... sen en annan viktig sak hjärtat....
Vad faaaan prata vi om i natt egentligen ? jag ser på uppringda att ja ringt dig, minns inte hur å varför eller om vad ?!!!

snart e d ju helg igen åxå.. hemskt vad veckorna går fort ..  å inte har ja hunnit göra någonting förrutom sy å fika EN gång bara ... hm.

snubbla över en text som ja skrev för en tid sedan på datorn och tänkte publicera den nu, inte för att jag är samma bittra människa som ja var den dagen jag skrev d men jag tror nog att jag står för vad den säger ändå.

Jag har tänkt mycket på cynism på slutet, och har väl mer eller mindre tyckt att de e d bästa draget jag gjort när jag gick från hopplös romantiker till cynisk realist som jag gärna vill se d.


Är det vi, sådana människor som mig som inte tror på allt vi ser på tv som det är synd om?  Kommer vi aldrig, eller väldigt sällan få att uppleva kärlek bara för att vi väljer att inte ge ut hjärtat till vem som helst, hur som helst, utan väntar på den "rätta" 


Är man verkligen dum för att man skippar dom här små förälskelserna å hellre väntar på det riktiga?

För sån nersjunken cyniker är jag inte så jag inte kan tro på att det finns riktig kärlek.


Är det verkligen bättre att ha älskat å förlorat än aldrig ha älskat alls ? 

Kanske beror på antal förluster !?

djupt va hahahaa

Imorn är det fredag iaf som sagt, å då kommer du hem :)

Pusseeen


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad trevligt vi hade det igår emma. När vi träffades och umgicks, så som vi hade bestämt.. verkligen... Tycker du inte?

2008-09-11 @ 11:24:08
Postat av: Carro

ÄNTLIGEN så har jag hittat dig !! Hahaha, fan vad jag har letat efter att få läsa om dina små bravader... :D Hoppas det är bra med dig.. Sköt om dig vännen :) Kram//Carro

2008-09-17 @ 17:49:21
URL: http://Dizzy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0