Quiz och en massa falsksång


Var på quizen igår som hålls på Kharma i Sandviken varje Onsdag .
Synd bara att jag är en sådan jäkla partypooper . 
21.30 hade vi bokat bord till, 21.15 satt jag och jäspade och drömde mig bort till min soffa, ett glas varm choklad och dubbelavsnitt av medium ! 

Men Snälla någon !!
Vad är det här ?!

Hjälp mig .. Inervention kanske ? 
Hota med stryk om jag inte skärper mig eller något !

Men iaf, jag gick emot allt som sa åt mig att åka hem och dö i soffan och stannade kvar. sjöng och härjade .
Måste ha sjungit högst av dom alla (ren taktik för att håla mig vaken och allert) för trubaduren kom och tröck upp micken under näsan på mig och tvingade mig att yla ut
"No women no cry" 
 
Men, det var trevligt, kom igång lagom tills jag skulle hoppa in i pärlan och köra hemåt igen :)
Känner att jag är mer taggad över imorgon faktiskt . 

Då kommer det en Dj till Kharma om jag förstått det hela rätt . 
En Dj som kommer köra House musik hela natten lång och det gillar vi, Japp det gör vi :) 

"Ut med armarna som att du slår något, och blinka med fingrarna som en stjärna"
 

mmm ... okeeeeej ....

Kläderna från igår 








Också vare det här med mobil kamera då !

Grå kjol med dragkedja - Gina Tricot (Valbo)
Svart linne - JC (Valbo)
Svart kort t-shirt - Cubus (Gävle)
Lila strumpbyxor - Bik Bok (Valbo)
Svarta ankelboots - Din Sko (Valbo)

Hm .. Valbo .. 
I don't get out much

Pussis

Kommentarer
Postat av: ...

Hahaha! Du är så kobent emma! :P

2008-10-30 @ 11:19:20
URL: http://jennyhagman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och förresten så börjar den nya säsongen av medium ikväll klockan 21 på tv4 :)

2008-10-30 @ 11:21:20
Postat av: ERica

Emma !? har du fått en liten rumpa eller va är de jag ser... ? :P

2008-10-30 @ 16:07:45
Postat av: Det borde väl du veta

Hahahahaha! Men nu jäklar var du på hugget gosse! Nej, jag vet att det är sånt jag inte förstår. Det är ju bara ni som inte har något innanför pannbenen som sysslar med sånt, medans jag dårå, som är lite smartare än vad du är, sysslar med mer avancerade saker.. Höhöhöhö! ;) Men du, jag älskar dig med, trots allt :)

2008-10-30 @ 21:48:02
URL: http://jennyhagman.blogg.se/
Postat av: Marie

Kika in hos mig ? ;)

2008-11-08 @ 18:31:48
URL: http://vittsomvintern.bloggspot.se
Postat av: angelica

hej gums! nu får du skriva nåt nytt!!

2008-11-09 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0