I början av något vackert



Så har det helt plötsligt blivit Onsdag igen . 

Och Vad har jag åstakommit än så länge då ?
Jag har faktiskt tagit tag i något som jag skjutit fram så långt att jag knappt såg det längre .. Radhuset ! 
Med allt plock och sorterting det innebar .

MEN nu är det gjort och det känns så himla skönt, som ett stort betongblock lyftes av mina axlar .

Så nu har jag ju lite att stå i hemma hos mig också.. kartonger med smålock jag verkligen inte har nå plats för ..
men men .. fram ska det iaf  !

I måndags åkte martin igen, kvart i 7 som sist, lite mer stress denna gång, hann knappt stanna bilen innan han Flög ut ur den hahaa stackarn :)

I Tisdags målade jag hallgolvet. iaf.. jag vet att jag sa att jag skulle byta golv och det Ska jag, men tills dess Innan jag får ett nervöst sammanbrott så får det vara målat medans jag väntar på att jag sparat ihop några slantar .

Igår var jag råttvakt också, egentligen hundvakt, men det är en blandning av råtta, kräk och hund  .
Han gillar inte mig och jag gillar inte honom, så det blir mest att han psykar mig och jag ignorerar honom,  tills jag tröttnar och lackar ur .
Då sätter jag mig i samma position som honom och eyeballar honom gosse, tills Han lackar ur och börjar skälla.. och då börjar jag skälla på Honom för att han inte Får skälla .. och så går det till i ungefär 5 timmar .

Jag behöver bara närmna mig honom nu för tiden för att han ska börja visa tänderna och morra .. den lilla råttan !

Imorgon kommer Martin igen =)
Sötnöten .. ;) han Älskar när jag säger så ..
Faktiskt hans egna påhitt !

Han ba' "Emma , snuttefisen .. kan inte du också kalla mig nå gulligt ?"
Jag ba' "Asså nää .. jag sysslar inte med sånt martin .. det skulle bara kännas konstigt liksom"
Martin - "Men sötnöt då ?"
Jag- "Men .. Men ! .. Ja men OKeeeej då " (suck) 

Vad gör man inte :P

Ha en fortsatt trevlig dag nu !
PUSS och KRAM

Tjing

 

Kommentarer
Postat av: J

Du är en väldigt sjuk person, emma :P

2008-10-01 @ 15:10:54
Postat av: Mischa

Gud va fin blogg =)

2008-10-01 @ 15:20:20
URL: http://www.miischas.com
Postat av: Fia

Emmafröet...har du gått o blivit kär? Meeeen så underbart myss =). Massa höst mys nu då kan jag tro...tihi!! Glad jag blir för din skull. Pussen

2008-10-01 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0