På order av

Min goda vän och bättre hälft Angelica "26 år" Björkström :P
Så är jag tvungen att nu uppdatera min blogg !

Så vad ska jag i allsindar skriva om ...
Jag kan skriva att jag är i rustar tagen och ger mig själv en home makeover ..
och ni som känner mig vet vad det innebär !
Halvfärdiga väggar, omålade hyllor, färgstänk precis överallt där det inte ska vara., förstörda kläder eftersom jag är för ivrig och lat för att byta om... m.m... m.m

Så ni är inte välkomna hem till mig när det är klart.. och om ni måste så ska det vara mörkt och så får ni absolut inte under några omständigheter kolla i mina skåp, under mattor, bakom gardiner, på under och eller ovansidan på hyllor och skänkar !
Då ska det nog gå bra att ni kommer på ett besök :)

Vill bara visa mitt kontorsmys :)
Fast nu har jag fått upp lite gardiner också.
Mitt kontor, mitt alldeles egna underbara kontor ... ahh.. ! :)



Martin kom och åkte lika fort igen... sen kom han igen efter det !
Hahaaa
Lät lite snuskigt det där :P

Men iaf, martini kom i fredags och då gjorde vi ordning lite tacos och mös på det .
Sen på lördagen så åkte han iväg till Dalarna till något spa hotell, hans farmor och farfar firade 50 års jubileum :) sött som socker du =)

Och jag.. ja, jag gick och la mig strax efter 22.00 på en lördag.
Mina kära läsare, det är på väg utför !

Sen på söndagen .. oj vilken söndag.
Perfekt på alla vis :)
 
Slappa i soffan hela dagen, satt inte på tv.n alls utan drog igån julmusik ist. haha så jag skulle komma i stämning .. bli lite harmonisk.
Kokade lite kaffe, åt saffranskaka, bloggade lite på min nya blogg
http://vittmys.blogspot.com och kollade på film på datorn.
Jätte mysig söndag.
Sen kom martin hem, och efter ett lite mer allvarligare samtal kunde även vi bara mysa ner oss i soffan och kolla på film !
Ni förstår att jag gillar ordet mys va ?!
Det är jag som är myset personifierad =)

Puss och kram

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan gumman! Allt bra med dig! Vad har du för dig nu för tiden? =)Länge sen vi hördes av ifrån varandra! Kram kram på dig! Söt..

2008-11-10 @ 14:16:42
URL: http://www.nogg.se/zandra
Postat av: Anonym

Fint kontor slemma :)

2008-11-11 @ 12:03:31
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0