Trouble is a friend

Denna låt är min absoluta favvis just nu ... dom som känner mig vet att det just nu inte lyssnas på något annat. hittar jag något jag gillar då kör jag med det tills jag spyr på det ... den ! :)

Tänk om man ändå hade något intressant att skriva om då ..
Har inga intressanta funderingar, tankar känslor, händelser alls att dela med mig av .

Kan ju skriva om att jag har styrt upp företagets Julfest för i år, som kommer äga rum på Högbo Qvarn där jag och Martin var och åt för nån vecka sedan .. Mums ! :)

Funderar på att ta upp skolan igen åxå, distans plugg och kvälls kurser.
Jag vill ha en titel.. så länge jag jobbar här så har jag en titel.. men vad händer om/när jag slutar, då är jag helt plötsligt titellös.. arbetslös.

Nej du !

Kanske styra det mot något som man tänkt på förr .. socionom.. socialsekreterare så man för en gångs skull får visa hur det Ska gå till egentligen !
Muppar

Joo men för fan jag har ju färgat håret  hahahaha Vilken överraskning va.. jag tänkte att själva överraskningen kunde få vara hur länge det faktiskt dröjde innan jag färgade det igen.. färgade bort min naturligt röda hårfärg :P


:)

pussis 


Kommentarer
Postat av: J

Det blev snyggt :)

2008-12-11 @ 11:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0