Firma fest

Hej svejs mina trogna 3 läsare :)

Firma fest ! haha

Jag tog tag i att anordna firma festen i år, och det blev Succé =)
längesedan jag skrattade så hemskt att jag var tvungen att vika mig  hahaa
Har ett litet film klipp som jag kanske får in här sen med lite hjälp från någon datakunnig .

Firmafesten va på Högbo Qvarn med deras enorma och jätte goda julbord, personalen var grym !

Ikväll kommer martin igen iaf, och då har han lovat film, godis och en massa mys i soffan hela kvällen !
Sen imorgon bär det av till mina gamla trakter, Järvsö :)
Ska dit och visa mig samt ta del av mina äldsta vänners liv... vilket händer allt för sällan.
Usch, att växa upp och bli äldre.. vuxen (hua) är något jag inte ser framemot.
Jag märker att man inte längre umgås med sina vänner på samma sätt..
Vissa flyttar, vissa bildar familj, karriärer m.m

Livet som man är van vid men som ändå inte har varit på ett bra tag när jag tänker efter, är inte längre och kommer nog inte bli heller något mer.

För att det ska hända så måste jag flytta, och då till Stockholm där jag har mina, vilket okcså är lite små konstigt, men några utav mina närmaste vänner och mina närmaste vänner är dom jag umgås minst med.. konstigt va ?!

Jag sitter faktiskt och funderar, spånar hur det skulle vara om jag flyttade från Sandviken, och Vart isf.
Jag har ju (peppar, peppar) mit jobb kvar än, och som det ser ut nu så håller jag i det så länge set bara går.

Men Sandviken är inte för mig längre .. jag är jätte övertygad om det.
Jag vill inte bo i sandviken längre, lite större vill jag ändå ha, och eftersom jag ska sälja bilen så vill jag kunna ta mig någonstans lättare .

Jag saknar Gävle .. det gör jag !
Finns faktiskt ingenting som håller mig kvar i Sandviken ändå.
Och dom gånger då jag träffar någon vän så kan jag bara ta bussen in :)

Åh nu trissade jag upp mig själv hahaa..
Men det vet väl alla hur det är att ju mindre man har att göra, ju mindre man har att sysselsätta sig med, stimulera hjärnbalkarna med, desto mer förslappad blir man.
Och det är fan sant det !

Jag har väl aldrig varit så förslappad som jag är nu, orkar inte göra någonting, är alltid så trött och antisocial och det är då absolut inget för mig.. alla vet att jag är och har varit fröken Social hon själv, Social personifierad ! Japp ..

Nä, tjejer. nu lär något hända :)
Och för er som läser, jag ser verkligen framemot lördag ! =)

Puss Och Kram


 


Kommentarer
Postat av: Fia

Du vännen..ha en tokmysig fredagkväll :) det ska jag ha..hihi!! Puss

2008-12-19 @ 20:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0