Fika på Selmas

Jag, soffipropp och Fia satt i minst 3 timmar och bara prata prata, fika, prata, åt, prata och fika lite till .

Skönt ! :)
Blev en träff bestämd tills idag också , Valbo med shopping, fika, prat, fika mer prat och kanske lite mer shopping om vi hinner ;)

för sen bär det av till Agavägen ska ni veta, äntligen har jag lyckats nästla mig in i det lilla radhuset på flajjen igen.
Alldeles för längesen nu.. magen bara växer och lilla Ella Pullan har börjat tjattra =)
Och glömt bort mig :/

Ajja, lite kvalitets tid med mig idag så (påtvingat) ska ni se att hon minns sen :P

Sen så här i efterhand så kan jag väl skratta åt det lite men det är alltså på gränsen än känner jag .
Men jag skratta så gott åt att Sofies hund Gordon hade blivit sjuk och sket överallt hemma där.. tji fick jag !
Igår börja Uno skita tamefan överallt.. han sprang omkring och småskvätte nått löst helvetes bajs som luktade som nått jag aldrig luktat på förr !!

Martin skriker, jag jagar Uno som blir rädd och sprider sin skit på fler ställen än från början för att jag jagar honom och tänkte ta in honom på toan där jag märker att han börjat sin helvetes färd av illaluktande skit sprindning.

Tiger hoppar upp i fönstret i ett försök att rymma genom den minsta springan du sett.. när jag tänker på det så var det kanske inte ett rymningsförsök utan ett desperat försökt att komma bort från stanken och hysterin som rådde.

Lukten spred sig med en väldans fart genom hela lägenheten och ingenstans var man säker...
Jag hör hur Martin börjar springa omkring som en katt med senap i stjärten och hulkar som en galning och där han tillslut kastar upp nått på min vita fäll i vardagsrummet ...
........
?!

Jag vet inte vad jag ska säga ?!

Nä om jag ska fortsätta jobba nu då :)

Tjing


Kommentarer
Postat av: Jenny

? Hahahahaha, staaaackars Leo! Martin ska få stryk för att han skrek så att Leo blev rädd! :P

2008-12-30 @ 10:26:00
URL: http://jennyhagman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken jäkla adress tänkte jag, men kom på det. Och.... ALDRIG! ;)

2008-12-30 @ 10:50:44
Postat av: Sofie

hahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, jag döööööööööööör, gud så roligt!! jadu Emma, där fick du verkligen ett tji fick du :P hahaha.

2008-12-30 @ 12:17:40
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Blurb

Hahahaha! Citerar från johan glans "Men din sjuuuuke jäekel"

2008-12-30 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0