kapitel 2

orkar inte ens byta namn, ingen som vet vem jag är då.. 

Jag heter Emma Sundgren ! A.K.A Emma Hagman :P 
hahaa

Jaha, jag bor i sandviken med min katt Tiger, både han och jag är rödhåriga ... mammas bäbis :)
skit fjantigt men, Ja, jag e en sån som pratar bebisspråk med mina katter :) 

vilken jäääääkla mensvärk jag hatt idag .. djiisses .. bara en notis !
men har precis fått fotmassage som tro det eller ej fungerade alldeles utmärkt som substitut för alvedon.
imrgon är d jobb igen, men nu är chefen tillbaka efter 2 veckors semseter i danmar så nu blir man inte själv på kontoret iaf.

Kanske låter roligt för d flesta men jag har saknat henne :P hahaa
jobbar man sida vid sida varje dag kan d bli så ! 

den sista blir d bröllop åxå, jag å min lilla syster ska gå tärnor, d lär ju bli en fröjd för ögat bara d ! 
mamma kommer säkert vara jätte fin !!!! 

ska höra med soffipropp om jag får låna digitalkameran hennes så jag kan föreviga allt det vackra!!! 
apropå kort så kom jag på att en massa massa kort gick förlorade på förra datorn efter en fest olycka hahaha en vän blev full, somnade, vaknade och kissade ! 

glömt bort var det var för kort nu .. tråkigt iaf !

nä, nu ska ja släcka lite gå å lägga mig å få ryggmassage :) 
finns d nå skönare ?? 

godnatt å sov gott
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0